علت فوت پدرم ایست قلبی بود، به دلایل خاص کالبد شکافی نشد/با فائزه اختلاف فکری و سلیقه دارم


وی که ریاست دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را بر عهده داشته است در این گفت‌وگو می‌گوید که درخشان‌ترین دوره اقتصادی در جمهوری اسلامی در دوره ریاست جمهوری پدرش صورت گرفته است.محسن هاشمی در همین رابطه معتقد است: یکی از راهبردهای اقتصادی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در عدالت اجتماعی، توزیع ثروت به‌جای توزیع فقر بود. شعارهایی که به‌عنوان اختلاف طبقاتی در جامعه ما از قبل از انقلاب بیان می‌شد به‌نوعی ریشه در تفکرات سوسیالیستی و مارکسیستی داشت، نمی‌توان جز با تولید ثروت و جذب سرمایه اقتصاد را از رکود خارج و رونق ایجاد کرد.
ادامه خبر

با سلیقه بودن چگونه است؟

شاید یکی از تصمیمات شما این بوده که امسال را شیک ترین سال خود قرار دهید – منتها اگر چه همه ما با موانع غیر منتظره ای در رابطه با اهداف خود در طول امسال مواجه شده ایم، اما دلیلی وجود ندارد که نتوانید از این زمان برای رسیدگی به کمد پوشاک خود استفاده کنید.

از تلنبار کردن لباس های قدیمی که هرگز کهنه نمی شوند گرفته تا وحشت خریدن چیزهایی که ارزشی بیش تر از یک گردش نداشته باشند، همه ما مقصر هستیم که وقتی صحبت از کمد لباس هایمان می شود کم تر تصمیمات منطقی می گیریم. اما لازم نیست این گونه باشد.

ادامه مطلب اینجاست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.