کرم ضد آفتاب پریم

خوشبختانه با پیشرفت تکنولوژی تولیدات ایرانی نیز در زمینه لوازم آرایشی و بهداشتی رشد چشمگیری را در جهت کیفیت و مرغوبیت هر چه بیشتر داشته است. برند پریم نیز از این امر مستثنی نبوده و محصولات مراقبتی و آرایشی بهداشتی خود را با بهترین مدل های روز ارایه می دهد.

کرم های ضد آفتاب پریم که شامل رنگی و فاقد رنگدانه و در انواع مدل ها برای هر نوع پوستی می باشد امروزه محبوبیت خاصی را در بین طرفداران خود دارد.

انواع کرم های ضد آفتاب پریم در مدل های رنگی به عنوان کرم پودر و در رنگ های بژ تیره، روشن و برنزه ارایه می شود. این کرم ها حاوی مواد فیلتر کننده عوامل محیطی و نیز حفظ کننده پوست از اشعه های مضر UVA، UVB و IR هستند.




ویژگی کرم ضد آفتاب پریم

مدل ضدآفتاب رنگی SPF60 پریم شامل شصت درصد SPF می باشد که مناسب پوست های چرب و مستعد آکنه است و سه رنگ از طیف بژ عرضه می گردد. همینطور کرم ضدآفتاب و جوان کننده مدل SPF50 رنگی پریم نیز چنین خواصی را دارد.

با این تفاوت که مدل SPF50 را می توان برای هر نوع پوستی استفاده کرد. همچنین جوان کننده و فاقد چربی بوده و رطوبت رسان و ضدچروک بسیار قوی برای پوست های جوان می باشد.

از انواع دیگر ضدآفتاب های پریم لوسین مدل SPF50+ است، که فرمولاسیون سبکی داشته و دارای حداکثر مواد محافظت کننده در برابر آفتاب می باشد. از ویژگی های دیگر آن مناسب برای انواع پوست ها و مقاوم در برابر آب و تعریق بوده و همه و حتی کودکان نیز می توانند از آن استفاده کنند.



فرمولاسیون و مواد تشکیل دهنده کرم های ضد آفتاب رنگی پریم
مواد اصلی تشکیل دهنده این کرم ها گیاهی و دارای مواد مغذی و تقویت کننده پوست می باشد که با هر نوع پوستی سازگار است. از جمله مواد موجود در کرم های ضدآفتاب پریم عصاره گیاه اسپیره کوهی، نوری هیدروگواریتیک اسید ( DNGA ( و عصاره انگور با مکانیسم شبیه بوتاکس، ویتامین E و فیلترهای ضد آفتاب می باشد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.